fredag 12 februari 2010

dagens saldo

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!!
Fick en superfin present på posten idag . Finnlaysons Mymlan-handduk, Mymlan är ju så passade storasyster åt My :), och ett rörande fint skrivet kort. <3<3<3<3


Har från föräldrarna jag träffat denna vecka fått önskemål om
-att ha fler projekt.
Så att barnen får uttrycka sin kreativitet. (det är ju sååå min starka sida, tycker sago-projektet för 1v sen räcker fram till våren!)
-att bestämma mig för att fortsätta nästa år. (inte världens lättaste sak,men det ser inte ljust ut på Österbottenfronten)
-ta itu med eftistanternas slapphet.
(oöverkomlig uppgift! har försökt hela hösten och inget går fram)

Har en liten känsla av att nästa veckas samtal inte kommer att gå lika smärtfria och vara lika korta, har hållit hårt på den gamla benämningen föräldraKVARTEN denna vecka :)

Har sovit och drömt konstiga (feber?)drömmar, åstadkommit och ätit tacopaj, tittat på Greys och nu är det bara någon timme kvar av den långa väntan och sen får jag äntligen hit min prins igen!!! <3<3<3<3<3<3

Trevligt veckoslut och ha en bra vändag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar