måndag 7 juni 2010

kärlek

Fick 4 nya underbara böcker idag, min sommar är räddad! Det är kärlek det :)
Har haft så fullt upp med att läsa nr.2 så att jag inte fått gjort ngt annat ikväll efter att jag kommmit hem från jobbet. Har gett mig själv lästid till kl.19, sen MÅSTE jag ta tag i det stinkande berget i köket, yäk! Men sen, för det är ju trots allt sommarlov, kan jag läsa resten av kvällen och natten och hela morgondagen om jag så vill < 3

Skolavslutningen i fredags gick jättebra, det var riktigt fint och rörande och några små tårar glittrade allt i ögonvrån. Men sen skärpte jag mig tills vi kom i klassen och det var dags för betygsutdelning och vårt eget program, jag får jo trots allt se dem igen om 10 veckor så det blir bara en skön liten paus från dem :)
Efter skumppa å jordgubbar i lärarrummet fortsatte vi med lärarmiddag på Memphis, läraröl i solen på TP och sen förfest hos mig med alla glada lärare i alla åldrar. Kvällen avslutades på Lostari och igår visste man minsann att man levde. Då for den bekanta tanken "Aldrig mer..." genom huvudet. Men den lär nog vara som bortblåst igen om några dagar.

Nu önskas värme och solsken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar