torsdag 17 juni 2010

prima dag!

Tog matpaketet i handen och styrde kosan i tidig arlastund mot Vörå. Där hade jag en finfin jobbdag på Tallski och fick en komplimang; flickan jag jobbade med trodde jag var typ 20 :D Ibland behövs så lite för att göra en glad! Det var skönt chack på jobb och bra feelis, fick en enorm saknadkick! Rutinerna kom tillbaks i ett huj, men ändå va man int riktigt så speedy gonzales som tidigare år.
Efter jobbet for jag och hälsade på A och hennes familj. Åt god rabarberpaj med glass och skvallrade lite.
Tog ett varmt och skönt bad, inkluderande powernap vilandes huvudet mot shampoflaskan, då jag kom hem för att få upp värmen. Diskade, plockade in mina fina presenter och sen tog vi sommarens första gemensamma motionsrunda. Jag dammade av bladesen och rolla som bara vaa både åpp å neer fy backan ;)

Nu väntar min prins på att pastan ska bli klar och jag väntar på att en kultalonkku skall materialisera sig på soffbordet. Jag känner hur ont jag kommer att ha efter 2 dagars tyngdlyftning, boxning, wiiande och rollerblades. Men det är såntdär skönt ont :)
Lovely med semester, ledigt och helg på kommande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar