fredag 29 juli 2011

argh

Jag skulle lätt vinna suraste människan i Vörå idag!

Håret blev inte alls som jag ville och det blev blä å skit i spegeln, tomt i pengapungen å tårar i ögat.
Det är absolut inget fel på frissan, färgen blev jättefin och frisyren i sig är en helt ok å fin frisyr bara inte på mig och absolut inte alls vad jag tänkt och drömt om då jag satt mig dit. Det ser ut, tja ungefär som då jag kom dit fast 2mm kortare å mycket ljusare...
Jag fick inte bytt en skjorta som var för liten.
Jag hittade inte den presenten jag sökte till helgen.
Jag har fortfarande inte min klänning provad till imorgon och jag vet inte om jag ryms i den.
Jag glömde köpa accessoarer till imorgon i form av handväska och strumpbyxor.

Ni vet sånadär små helt jäkla obetydliga saker egentligen då man jämför med krig å svält å elände, men som kan få en kvinna att bli världens pms-monster fast man inte har det!

2 kommentarer:

  1. men hoppas ni får kul på bröllopet iallafall! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jo e va et superbröllop, råoligast på läng! :)

    SvaraRadera