torsdag 7 juli 2011

natten

Natten som var sprang iväg. Det var en av de bättre vaknätterna jag haft. Min partner in crime hon babbla nästan öronen av mig, och vi jobbade i samma takt och med samma värderingar.
Vi var 2 små biträden som skötte hotellet, det betyder att vi delade på alla de tråkiga sysslorna ett biträde annars måste göra själv och vi delade också systerligt på alla roliga sysslor som sjukskötarna annars har äran att göra. Och sommarnatten var dimmig och kall då jag satt där på trappen och njöt av den friska nattluften :)
Och jag tänkte ryssvärmen KOM NU DÅ nån gång!!!!

Jag berättade ärligt för A vad vi fått göra för andra saker under natten, han ger mig en blick och kommenterar "To e no ondeli to såm tyckär tokode e råolit".

Nu har jag vaknat till liv och skall personligt och ärligt meddela att nu hoppar jag på cykeln och inleder Vörådagsfirandet anno 2011. Jag tänker ta mig en tur till Metchipi å kolla på då grabbarna skivar å lapa sol, släcka min törst, invänta L, lacka naglar och sen njuter vi resten av helgen.



2 kommentarer:

  1. bilden på F e best! :D // präriebruden

    SvaraRadera
  2. It´s just the way she is (I love it!). Å man kan int gör ngt åt e :)

    SvaraRadera