onsdag 28 september 2011

Dagens mmmmmmmMM

Mamma utfodrade mig med helmigröt idag. Den smälter i munnen, glider likt sammet ner genom strupen och landar som en liten bomullstuss i kistan.
Och med smör, socker å kanel ger det dig dessutom en smakorgasm utan dess like!

Idag var en sån dag då man minns varför man valde yrket.
Ja fast int jompan! :)

Idag fick vi veta att vi är tvungna att gå en del kaki-blä-ointressanta kurser som nån över mig bestämt. Jag tyckte det var surt å dumt å elakt. Fortbildning är sådant man skall vara intresserad av eller ha nytta av! Int precis att kommunen nu kommer att inhandla smartboards till var och varje skola de närmaste åren!

Det gick äckligt trögt längs vägen idag :(
Jag anade att dagens jompa int sku gillas av min nacke. Nu kan jag konstatera det och letar efter burana.

Idag skall kuverten förseglas och ansökan om bidrag får vara klar. Vi har jobbat bra F,C å jag :D
Bara att vänta och se om det ger utdelning de kommande 5 åren nu då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar