torsdag 29 september 2011

tävling och en liten idé

Jag är med i en tävlingMalenamis härliga blogg.
Delta vettja, eller gå bara in å titta drömskt på hennes fantastiskt ljuvliga bilder!


Sen har jag en annan fråga också som ni kan svara på här;
Om jag nu skulle puffa lite på MI-kansliet för en vattengympa grupp för yngre generationer, hänger ni med?!? Rockigare musik, högre tempo och mera mjölksyra tänkte jag mig :) Vem skulle vara intresserad efter julen?!
Nu har jag ju då ingen som helst aning om de skulle lyssna på lilla mig. Men om många är intresserade och många frågar efter eller föreslår en sån kurs kanske de skulle sätta en till våren. Skulle vara huippu tycker jag! Vad tycker ni?

5 kommentarer:

  1. Jag också skulle komma

    SvaraRadera
  2. Hyvä hyvä, hoppas fler är!
    Skall ringa kansliet nästa vecka och höra mig för. Sen kan ni skicka mail åt dem också och föreslå så ser de att många är intresserade ;)

    SvaraRadera
  3. Count me in!! ;) Bara det inte krockar med nån annan kurs på Norrvalla så kommer jag mer än gärna!

    SvaraRadera