fredag 8 mars 2013

Den långa fredagen

Det känns som om den varit evighetslång. Det har suttit i ett sen kl.7. Och tekniken krånglade. Hindrade mig från att uträtta jobb. Slutade med att mycket kom med hem. Vem nu som skall göra det i helgen då?!?



Sen mina goda kockkunskaper. Skulle blanda lite egen, hälsosammare, smet. Hehe. Den var inte så hälsosam för nerverna. Men knapriga och fulla med luft blev våfflorna.






Den blev ju så mycket bättre eftermiddagen till slut. Vi fick finfrämmande på backen. Myspysen!

2 kommentarer:

  1. Tänk så olika det kan vara. Jag gör alltid förberedelserna hemma, för då kan jag fokusera till 100 % och allt går så mycket smidigare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag däremot försöker hålla hemmet som en frizon. Undvika att släpa hem och kladda med jobbsaker på köksbordet (saknar jobbhörna/-rum). Hellre längre dagar några gånger i veckan och sen helt ledig och fri hemma. Men ibland går det ju inte att undvika. Bara man hittar ngt som fungerar för sig så :)

      Radera