fredag 1 mars 2013

Morgondrinkarna




Efter att absolut inte förstått varför jag mått konstigt hela veckan tog jag igår en titt på bäst före datum på min frukostgrötglingor. De hade verkligen hunnit gå både i pension och bege sig till bårhuset. Därav byte av frukost. Och hälsosam sådan. Skall för hundratjugosjunde gången försöka börja äta hälsosammare. Det lär hålla i sig till ikväll eller så...
I och med månadsbyte uppstår alltid en skräckblandad förtjusning, ett steg närmare våren, ett steg närmare årets slut. Jag borde GÖRA något. Få mitt liv till något. Veta vad jag vill. Panik!
Koffeinkicken skall jag använda till att söka lite jobb och kanske skriva på min bok :)


2 kommentarer:

  1. Flingor blir nog inte dåliga fast datumet gått ut. Om du inte hittar några kryp i flingförpackningen är det bara att äta!

    SvaraRadera