fredag 10 maj 2013

Fredag igen!

Det här måste vara den månad som går absolut snabbast i årstidsklockan. Tror den bara tar varannan timme.



I dag hade jag kaffegäster i form av Linda och Molly. Vi snackade husrenoveringar och jag började än en gång drömma om framtiden. Och att anställa henne eftersom hon skulle vilja börja på nytt, och jag vill bara ha det klart! Fram till inredningen alltså :)


Eftersom vädret vägrar oss den årliga pick-nicken tog vi saken i egna händer och skötte den framför brasan i år, medan vi istället för fågelkvitter lyssnade till Sten och Stanley från -73.

Och så avslutade vi kvällen med årets svettigaste match. Hur mycket mäfiåsårna hade mutat domarna med vågar jag mig inte på att gissa. Det var ju tur att vi för en gångs skull kunde ryta till lite och hålla mot!

Tack och god natt människor!

2 kommentarer:

  1. Tack för kaffet och tack för pratstunden! :) så spännande med alla inredningsdrömmar! Kommer nog att bli så bra det där ska du se! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för blomman och snacket!
      Jodå sen om tio år då vi är klara och jag kan börja njuta till fullo blir det nog bra :)

      Radera