söndag 22 september 2013

Motionen

Den har stått i fokus över veckoslutet. Närmare 30km har den lilla chokladbollen fått gå och springa. Och det var värt mödan, efter att vi utfodrats och uträttat behov i morse där kvart över 7 vägrade vi gå. Så vi kröp ner under täcket igen och lurade tuppen ordentligt till halv ett :)
Resten av veckoslutet har vi mest njutit, ätit gott och doppat oss i 14 graders vatten.

Jag har fixat på lite julklappar och läst i dag. Avslutade med vattengympa och varm oboy. I morgon är det måndag och jag tänker banne mig hänga på Linda och sluta med alla onyttigheter NU!!!














Är inte hösten vacker så säg! Blir alltid lite mer kär i livet om hösten. Vacker natur och krispig luft, en sol vars strålar ännu kan värma kinden och ett helt år framför sig. Yrkesskada ja, men för mig börjar året på hösten.

Tänk, i dag är det ett år sen jag fick träffa den allra finaste och minsta människan jag sett. Han var så yttepytte liten där han låg bland slangar och maskiner. Jag vågade knappt röra honom. Nu är han en stor pojke som sitter själv och som fått sitt hår klippt för första gången :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar