onsdag 19 november 2014

Att lista inlägg

Hakar lite på listtrenden här. Att lista de fem mest lästa inläggen i ens blogg.

1. Hundfrågan. Där oroade jag mig sannerligen i onödan! Duktigare valp får man ju leta efter. Inte ett ljud första natten (ja, vi hade honom uppe på vinden bredvid sängen) och bara en pöl, på tidningen! Så från andra natten har han sovit nere i egen koja.

2. Lättnaden. Första våren sen jag flyttade hem som jag inte behövde ha ångest över om man skulle få fortsätta jobba, var man i så fall skulle fortsätta jobba och hur mycket man skulle få fortsätta jobba.Otroligt skön känsla!

3. Snabbt nu. Panik efter nya och bra serier. Har plöjt genom en hel del av tipsen sen dessoch de var alla toppen so far! Och hårbottnen, Ketokonazol från Apoteket är en livsräddare. Hämtade min andra flaska förra veckan. Så tusen tack Lotten!!

4. Varattu. Kolla nu in den lilla knölisen. Herregud så liten han var. Och bedårande söt!

5. Det nya året. Nervkittlingen då du har ett helt nytt och långt år framför dig. Riktigt bra blev det ju; inga dödsfall, mycket kärlek, massor av närhet till familjerna som hänger på bygget, villaliv, och Greklandsresan. Kaffekoppen, sjukdomen, vännerna och lugnet blev det ju värre med. Men snart är det nytt år och nya möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar