onsdag 14 september 2016

En dag på stan


Har tillbringat hela dagen i Vasa med ovanstående böna. Hon inledde dagen starkt med att tugga på precis allt som kom i hennes väg. I brist på annat medan hon väntade på morgongröten gav hon sig på spisen. Egentligen tror jag det var det kalla järnet hon var ute efter, eftersom hon har 6 fina blåsor uppe i munnen. Väntar bara på att gaddarna skall spricka fram nu. Sen spenderade vi dagen i Vasa i vackert väder. Egentligen hade vi inte många eller stora saker att införskaffa, ändå räckte det flera timmar eftersom det alltid är någon som skall äta, dricka, bytas på eller gå på toa. Därefter busade vi lite med prärie-kusinerna och nu snarkar vi i vagnen eftersom dagens sömnsaldo låg på 10 minuter...


Var och en med sitt. Jag njöt ju av min absoluta favoritmat i staden och hela dagen skulle ha varit gemytlig bara jag inte skulle ha haft så ont i magen. Vet inte vad den krånglar. Kanske den har en motionschock efter de senaste dagarna. Haha, I wish! Nu skall jag sticka lite medan marodören och maken sover.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar