lördag 19 oktober 2019

3-månaders typen

Cirka 60cm och ungefär 4,5kg. Utvecklas som hon ska. Har nån (allergisk?) reaktion i ansiktet och jag känner spontant att jag inte skulle orka gå igenom samma rumba som med Tindra där. Nåja, tiden får utvisa. Hon sover gott både ute och inne, är lätt reserverad mot andra sen en vecka tillbaks och har just börjat skratta med ljud. I morgon skall hon börja på babysim, yes! Har en skräckblandad förtjusning gentemot sina äldre systrar som virvlar runt henne och hojlar så en blir döv mellan varven, ler ändå ofta mot dem. Använder napp/tutt. Vi är nu lite fundersamma på om hennes ögon ska bli mot bruna hållet ändå...någon som vet hur långt upp i ålder ögonfärg kan ändras? På rådgivningen visste de inte. Hon växer alldeles för fort och jag får lätt panik då jag inte hunnit och inte hinner sitta med henne och mysa alls i den utsträckning jag hade tänkt med tredje (och sista!) barnet. Älskade lilla plutt <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar