lördag 12 oktober 2019

Tack ska du ha sommaren 2019

Ett försiktigt hej..!???
Finns nån ens kvar här i öknen av bloggtorkan deluxe?!???? Meddela per kommentar i så fall. Alla lovas ytterst diskretion. Typ :)
Mest på grund av att jag behöver godkänna varje kommentar före den publiceras och vill ni ej att den ska publiceras så inled den med ”NO”. 

Mitt senaste inlägg hade rubriken ”Tack sommaren 2018”. Mitt inlägg idag har rubriken ” Tack sommaren 2019”. För vet ni, sommaren 2019 gav oss något fantastiskt. Något så fint. Något så värdefullt. Något så ljuvligt!


Hello, jag är lite ny här i bloggvärlden. Men mina föräldrar tycker jag är toppen ändå!

6 kommentarer:

  1. Läser det här tack vare att Bloglovin fångar upp nya inlägg. Så jo, läsare finns! :)

    SvaraRadera
  2. Va roligt att du är tillbaka :). Och grattis till den nya familjemedlemmen!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vad roligt, och fina namn fick hon!

    SvaraRadera