måndag 17 oktober 2011

måndagen den 17 oktober 2011

Går till historien som världens mest skit-måndag!!!
Borde helt enkelt aldrig ha krypt fram under täcket i morse.

Men det gjorde jag, och det ledde till följande fantastiska bedrifter:
1. Jag backade på sambons bil. Jag måste IGEN föra min på reparation. Fatta, jag har haft den i 7 månader och på det 2 gånger reparation!!!! Jag borde aldrig ha flyttat till landet igen.
2. Jag tänkte kräkas över matbordet på jobbet idag. Det var jättepinsamt och alla satt och väntade och jag försökte förmedla att ni får nog tacka och gå ut jag behöver smita.
3. Insett att det går inte alltid fast man försöker sitt bästa på jobbet. Och jag önskar oändligt att folk skulle förstå det.

Sen för att runda av har jag betalt räkningar och försäkringar. Bäst att ta allt på en gång så får man roa sig då resten av månaden igen.
Egentligen är det bara nr.1 som förstörde min dag. Allt annat är överkomligt och återkommande. Tydligen blir ettan också återkommande i mitt liv. Fan vad irriterande!!!!!

7 kommentarer:

  1. "Lärarinnans bil" är inte alltid vad alla tror då bilen ska säljas:)

    SvaraRadera
  2. Men du, det är bara en bil. En liten buckla som verkligen inte borde få äran att förstöra din dag. Misstag sker, oroa dig inte mera över det!

    SvaraRadera
  3. Nej verkligen inte. Inget "lärarinnons....ngt" stämmer in på mig :)

    Tack Tanja för de tröstande orden!! Det är en PYTTELITEN grej men hela plåten måst fixas då den gick så djupt. Kunde ju ha tagi årdentlit då d en gång tog ;)

    SvaraRadera
  4. jag fastnade på punkt två...vad var det för mat som serverades egentligen? något oätligt? stackarn, jag skulle dö om det hände mig, jag är så spyrädd...

    SvaraRadera
  5. ja tråor mest eje närvrin ja. Ja har så skräck för att kast åpp å så fåort ja mår lite dålit så setär min hjärna i gang å blåser åpp allt ti na hejöt olidlit.
    fast igår så kallsvettadist ja å ögonin tåradist så ja mådd nåo lite dålit. vejt it va e va...

    matin ere absolut it na fejl på, bara om man e grannlago :)

    SvaraRadera
  6. Vilken tur att do fick far ti Hellnäs på kveldin!! :P

    SvaraRadera
  7. Javisst, på ejt åv demde mejr jävlot nödvändiga mötin :)

    SvaraRadera