söndag 9 oktober 2011

pysselhelg 1



























Hela lördagen solfärgade svärmor och jag. En del blev riktigt bra, en del blev ganska bra, en del experiment misslyckades och en del blev bara skit.
Det var otroligt roligt att låta fantasin flöda och att experimentera.
Närmare jul kommer ni förhoppningsvis att få se resultatet vad vi nu sen gjorde av allt färgande.
Den bästa biten som jag har störst förhoppningar på och som tog flest timmar i anspråk att göra spar jag på tills de kommer färdiglevererade.
Vi hade så roligt med detta att vi inte hann tillverka nå lampor. Men vi tar det en annan gång!

Min hjärna, hand eller vem det nu än är som bestämmer sånt tyckte att skelettet skulle stifta bekantskap med den nanomilli tunna sylvassa skäraren man sen skär till resultatet med. Men mitt lillfinger var ännu inte redo att lämna kroppen så nu gör det bara....ONT!!!!! istället. Ynkligt hur ngt så litet kan göra så infernaliskt ont!

Avslutade dagen med babysim, duktiga Signsku dök för första gången idag :)
Nu skall jag peppa mig själv att ta tag i saker i äckel-rådd-rummet och kanske få en plats att bosätta datorn på. Vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar