tisdag 6 mars 2012

20min

Så länge tog det för mig att få in vänstra foten i ett par 20 års gamla slalomskor. Och jag är snart 28 år! Alltså jag trodde jag skulle dö av pinighet.
Sen grät jag i ½h, vuxentårar, för mina fötter bestämde sig att lämna jordelivet och jag trodde jag skulle gå under.
Sen fick jag inte av mig skidan. Vi var 4 pers! som slet och drog och stampade och jag bestämde mig för att detta var en mkt dålig dag.
Sen åt vi, drack kaffe och jag åt en skumraket. Vilade ½h och livet återvände.
Fick ett litet knytt som hängde på och skulle lära sig åka slalom.
Jag har aldrig gudiat ngn tidigare i backen.
Shit va kul det var!!!

Solen sken, jag tog ett foto med tfn som jag inte orkar hämta, knyttet var duktigt, jag glömde nästan mina fötter och njöt och hade roligt i 2h!

Men 20 min för att pressa ner foten i ett rakt rör. Come on!!!! Jag skäms!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar