tisdag 7 augusti 2012

Just nu i regnet

  
En restomelett, de är de godaste. Bara köra ner allt du hittar lite av i kylskåpet och kläck ett ägg eller två över. Mmm! Min sambo förstår inte vilka delikatesser han missar då han vägrar äta "sånt som inte är riktig mat". Därför passar jag på då jag är home alone :)
Ruggigt är det också, har tagit fram mango salsa och njuter av underbara dofter i köket!

 
Så fort jag ätit klart skall jag klura ut detta mysterium, direkt jag kom hem igen gick det inte längre att få till en häl. Endast då mor sitter bredvid går det, suck!
Och efter mysteriet, äntligen, skall jag ta itu med raden under. Hämtade ut dem idag och vet knappt vilken jag skall börja med.

Så för min del gör det absolut ingenting att regnar fast hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar