onsdag 15 augusti 2012

på posten kom de...

Jag föll för Malenamis tips på hårvårdsprodukter och beställde härifrån. Skall spara en del till resan eftersom de små flaskorna är perfekt att ta med i kappsäcken. En del skall jag använda nu före den stundande festen :)
I dag kom äntligen kurskatalogen, har skummat den snabbt och blev både besviken och överraskad. Bra att de samarbetar med FH och GF så man inte missar något av det roliga som händer. Buu för nya tider för gamla kurser, förstår inte varför de skall va så tidigt :)
Som ett brev på posten om hösten kommer också alla korrigeringsuppgifter. Skall koka mig lite helmigröt, bada och sen försjunka i det skönlitterära som de små liven presenterat för mig i dag :)


3 kommentarer:

  1. Och så går allt som jag vill gå på måndagar... Grejt! Var int na plaskas i år!

    SvaraRadera
  2. hahha! ja å föll för malenas tips:) fick ett likadant paket som te idag:)

    SvaraRadera
  3. Men Jenny dem plaskar nåo på sönda i år å tror ja, 19.30 å 20.15 kanske?!? minns int riktigt. annan dragare bara men ja tror he blir bra!

    hehe pia, great minds think alike. eller i dehe fallet faller för samma :D

    SvaraRadera