måndag 6 januari 2014

Vad gjorde jag resten av lovet då?!

Fortsatte att chilla. Typ :)
Men nu har jag nog vilat ikapp mig. Börjar vara nervös på hemmaslentrianet nu. Skönt att få återvända till alla stora och små stjärnor imorgon!


Ett kväll var tjejerna till Kaffehuset August på middag. Gott i munnen, men lite väl svalt. Vi hann ju aldrig prata klart, till sist kom servitrisen diskret och sa att de har stängt köket nu så om vi inte vill beställa något i drickaväg så...Vi träffas alltför sällan och snattrar så mycket :)


Hittade en oanvänd ?tantig? klänning jag tänkte bära på lördagens middag. Middagen blev tyvärr inhiberad för svärfar fick igen åka iväg med pii-paa bilen. Klänningen skall jag ge en chans till.

Rensade också ut en hel Ikea-kasse med kläder jag inte använder. Skönt!


Vi fick Sibbo-nattgäster igår. Bjöd på middag och så spelade vi Qin. Timmarna rusade iväg och plötsligt var klockan halv tre då vi lagt huvudet på kudden.





I kväll motionerar jag stickorna lite. Har blivit alldeles för lite handarbetat detta lov, så är det ibland. Har så många projekt jag skulle vilja göra, men ack så lite tid. Bara tvungen att beta av dem i tur och ordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar