måndag 29 september 2014

Två år som fru

I dag har vi varit gifta i exakt 2 år. Maken och jag. 
 
Minns dagen med värme och glädje. Önskar så att vi kunde uppleva den igen! Eller att någon filmat den så man kunde smyguppleva den igen. Det är det enda jag ångrar bittert, att ingen filmade.

 I bland har vi blivit förvånade över vad livet ställt oss inför. 
Varit tvungna att fundera och tänka efter för att komma vidare.
 
Skratten har varit många och glädjen stor.
Att alltid få dela det med någon är guld värt!


Många tårar har också runnit under åren. Både av sorg, lycka och frustration.
Oftast är det så här. Jag fäller och maken kniper ihop och stöttar. Lyckan att alltid ha en axelgrop att gråta ut mot går inte att mäta.

Jag hoppas att vi får många år tillsammans än. Mitt hjärta svämmar över av kärlek och mina ögon av tårar. Älskar dig Anders av hela mitt hjärta!

 

Här var jag en väldigt nykläckt fru.
Vi hade nyss anlänt till lokalen och prånglat ut min klänning ur bilen. Det var dags för fest!
Vi har instiftat en väldigt fin tradition på våra årsdagar; lyssna på låten från kyrkan och låten från första dansen, se på foton och skåla med rödvin.
I år kryddade jag det hela med att bli så rörd så jag fällde några enorma krokodiltårar och kleta maskara över kinderna.

3 kommentarer:

  1. Det var en väldans rolig dag för två år den! Å en stor ära att få va tärna åxå <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja synd bara att den gick så fort!
      Både tärnor och bestmen gjorde en fantastisk insats, det skulle inte ha blivit lika lyckat utan er <3

      Radera