fredag 25 december 2015

Julen 2015

Julen 2015 firades i Vörå. Och trots att det inte riktigt blev som planerat så var det sist och slutligen en riktigt lugn och fin julafton som spenderades i mitt barndomshem tillsammans med min morfar och Tindras mormor och morfar. Vi åt gott, såg på Kalle Anka, drack julkaffe, delade ut julklapparna, öppnade och gladdes åt de lyckade presenterna i år, åt lite ostar och drack vin och sen traskade vi hemåt mitt i natten. Tindra förstod nu inte så mycket av det hela utan var mest nöjd att sova i mommos famn eller ligga mellan oss i soffan.






 Blev inget syskonfoto i år, så ni får hålla till godo med mig och min sneda pannlugg.



I dag har vi läst Mamma Mu och Kråkans jul, ätit rester och vilat. Vi har packat bilen full inför morgondagens avfärd och ämnar nu njuta i soffan resten av kvällen. Hoppas ni alla har haft en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar