fredag 10 februari 2017

Grattis 7-åringen!

I dag fyller bloggen 7 år. I 7 år har jag hängt här och skrivit om stort och smått. Under 7 år hinner mycket hända. Både bra och dåligt. Det har varit tuffa år och tuffa beslut. Men så mycket kärlek längs vägen. Det är så berikande, roligt och rent ut sagt pinsamt ibland att bläddra i arkivet. Fast jag är glad ändå att ha det. 
Vissa år eller perioder har det verkligen gått på sparlåga med inläggen och uppdateringarna. Har dock aldrig känt att jag nån gång vill sluta. Även om respons och feedback ofta lyser med sin frånvaro. Men så har jag ju aldrig haft något mål att bli en storbloggare heller. Här dokumenteras min vardag och mitt liv, och varje liten kommentar eller gillning värmer en medelålders dams hjärta. Hoppas ni ännu orkar hänga med mig här!

Nu ska jag fira med ett avsnitt Suits, tända ljus och B&J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar