lördag 24 juli 2010

LLP

LiteLättPanik då jag insåg att det bara är 2 veckor kvar å sen åker jag ner igen med blandade känslor :/ Jobbigt att lämna A och mina vänner som jag inte alls sett tillräckligt av ännu och som jag saknar då jag är där plus familjen som jag knappt sett skymten av heller! Samtidigt längtar jag tillbaka till mitt lilla krypin och mina vänner där nere, vill återse mina stjärnor och börja jobba igen men inte timlärartimmarna, vill att hösten går fort så jag får flytta upp å bli sambo på riktigt, vill att hösten skall gå långsamt så jag hinner njuta av min sista tid där nere. Förvirrande!

Försöker under tiden njuta av sommaren här uppe, men den går så snabbt och det är så mycket man vill och inte hinner med :(
Har ikväll njutit på en vacker villa i Kålax och återfått värmen efter att ha förvandlats till ispinnen fru Frost vid simstranden. Fy fan vad kallt det var idag på land det hjälpte inte ens med groddräkten, mina fingrar va så stela så jag fick inte upp knuten till livbojen. Hoppas VERKLIGEN på bättre och varmare väder nästa vecka!! Och imorgon förstås då vi skall på bröllop. En av mina bästa vänner skall äntligen få sin man och det är lite spännande nog. Jag älskar bröllop och kärleksfester! Hoppas bara man en dag får en egen vacker och fantastisk sådan!

Jäklar vilket väder det var i torsdags! Värsta stormen och översvämmningsregnet då jag satt i barnkammaren i Karvsor, hade författat ett långt och sentimentalt inlägg då datorn hängde sig. Kanske lika bra det?!? Men det var lite speciell känsla nog att sitta vid sitt gamla skrivbord under taket och skriva, snoka i lådor och hitta diverse spännande saker :)

Nu fjollar jag bara en massa igen, skall tömma den röda vätskan och krypa ner under täcket och invänta A som svirar runt i Jeppis. Jag har btw åstadkommit världens finaste bröllopskort ikväll; använt den fina blommiga tapeten som dekoration, ni vet den där hemskt vackra som finns på min "fondvägg" i staden. Hoppas brudparet uppskattar det ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar