torsdag 22 juli 2010

Strampen

Dit var jag igår i stormen å bland alla regnstrittor för att träffa en del av WTgänget. Strampen är liksom inte riktigt lika charmig då det är sånt väder och man sitter och fryser, men solen kom ju NÄSTAN fram till sist. Och vad spelar egentligen vädret för roll då man har underbart sällskap?

Fortsätter med plaskandet varje dag, eller igår plaska jag inte för det var så KAKI väder -> måste plaska desto mer idag :) Jag önskar alla barn vore snälla och lyder min minsta vink så man kunde släppa lite på strängheten sen och skämta och ha roligt med dem. Jag blir så trött på dem som tjatar å gnäller hela tiden och aldrig gör ngt utan bara tror att de skall få ett märke. Men det är ju tur att det alltid finns guldkorn överallt :)

4-årskalas ikväll, fredag imorgon och KÄRLEK på lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar