fredag 15 februari 2013

Den bästa kurstiden

En fredag eftermiddag. Kl.13.30-16.30. Vi var alla jättepigga och jätteivriga. Viktiga saker ja. Men det kändes lite omotiverat, gick hela kurser för 10-12 år sen. Har sen dess gått otaliga rep.kurser och själv lärt ut och undervisat om ämnet. Så lite tögot var det nog. Börjar nästan ångra att jag anmält mig till första grundkursen igen. Dumma system som inte godkänner ett kompetensprov eller liknande!
Eller så lär jag mig något helt nytt och omvälvande, forskningen går framåt hela tiden. Så vem vet.



Vi skulle vara sociala ikväll hade vi bestämt. Men ingen orkar lyfta rumpan ur soffan trots kaffet. Kanske nån vill ha besök av oss imorgon istället??!? Vi lovar vara mer underhållande än nu :)



Sjönk ner i soffan med bästaste tidningen istället och elda igång kaminen. Tänk att vår postlåda levererat SÅ MÅNGA bra saker denna vecka!



Fortsätter kvällen med sjömanstema. Det är ungefär vad jag orkar med. Och förstås äta upp resterna av smörgåstårtan från eftermiddagens kurs.

4 kommentarer:

  1. Hit sku ni gärna få kom, men jag fick magafari vol.2 natten till fredan... känner mej i bra skick idag, men kan ju händ skenet bedrar... men om ni vill lev lite wild and crazy så kom bara:)

    SvaraRadera
  2. Skulle vi kunna byta postlåda en tid? Vår har nästan bara levererat räkningar denna vecka...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan ju tulla den nån dag efter jobbet ;p

      Radera