torsdag 14 februari 2013

Den långa väntan

I dag skall man uppmärksamma dem man tycker om extra mycket. Jag är mycket tacksam över min stora familj och mina fina vänner. Men tycker inte att man behöver ha en speciell dag för att berätta det. Det blir ju bara kommersiellt. Inte för att jag skulle tacka nej till blommor eller paket idag :) eller nån annan dag heller...


Jag köpte tulpaner redan i tisdags, de var lite slokörade men har kapat upp sig. Rosa är såååå våren!


Bästaste skrutten var i föräldrahemmet idag. Så efter en ytterst givande boxerciseträning fick jag snusa lite och mata honom. Sen väntade ännu mer fin post i lådan, dagen till ära.


Nu har jag förberett kvällens middag och efterrätt. Det är bara en viktig del som fattas, den viktigaste delen. Förhoppningsvis lyser lastbilslyktorna snart upp vårt kök och jag får steka biffen. Och så kommer han hem, Maken.


Och ja skjut mig och häng upp mig, jag jobbar kommunalt och dricker rödvin MITT I VECKAN. Härrimintiid! Eller tekniskt sett gör jag det inte ännu, men jag ska... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar