torsdag 7 februari 2013

Effektiviteten själv

Back on track. En dag av yrande fram och tillbaka. Skrev infoblad så det sprutade text och funderade på ett som annat roligt program. Knarkade Dolce Gusto-kaffe och eldade lite värme i köket då jag kom hem för att orka ta itu med UFs verksamhet. Skall bli skönt att snart slippa något gammalt då jag har så mycket nytt och roligt att engagera mig i!





Nu skall jag bekanta mig med denna bok som jag fått låna av assistenten och njuta av nästa brasa :)






4 kommentarer:

  1. Hyvä, hyvä.. Jag har både den boken och den första som hon gjort. :) Riktigt bra böcker med fina mönster.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo den var rolig. Många härliga typer i den :)

      Radera
  2. Jag tror du kommer att tycka detta är kul. Jag har 2 eller 3 böcker till om du vill låna.
    H Lilly

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut vill jag det! Det var riktigt roligt att virka, och relativt enkel den jag gjorde först :)

      Radera