onsdag 7 augusti 2013

Blixtar och dunder.

Vilket väder det bjussades på i dag! Regn i mängd och massor, blixtar och dunder. Hade inget emot alls att vara på skolan. Rätt så mysigt faktiskt :) Vi fick tömt korridoren!! Så nu är det bara att tuta och köra på tisdag. Ser verkligen fram emot att börja jobba, tror nästan jag har de flesta av de bästa typerna samlade där under ett och samma tak :)


Inte alla var så uppåt av dagens väder. Tror vår vattenhund blev utan vattengenen. Han gillar inte alls väta. Men se i skogen skuttade han glatt fram över stock och sten.
Vi har de finaste typer till grannar som gosade, matade och rastade honom i dag mitt på dagen. Tacksam till tusen! Just i kväll känner jag att jag har så många fina typer i min omgivning. Så mycket att vara tacksam över.

Här nedan ser ni gosstunden i går då jag var hem mitt på dagen efter ett möte upp i city :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar