måndag 5 augusti 2013

Myset

Hela helgen har vi bara myst!
Maken har varit på geocaching-resa upp till Muonio. Fyra karar i en husbil...Vi har hängt på villan hela halva klanen och bara njutit av varandra, vädret och livet.























På söndagen gällde det att styra i väg på nejdens cykellopp. Jag stod och tog emot i mål och oj så vi fick jobba på. Svettigt värre då det var som båsogast! Hoppas bara alla mår något så när i dag.
Sen tillbaks till villan och fira en pigg 81-åring. Skulle gärna kombinera min morfars och farmors brors gener till ålderns höst :)

I natt kom äntligen maken hem! Denna mysiga typ hälsade mig god morgon då jag kom ner i köket i morse. Så mycket av den äkta hälften har jag inte sett, än... Men han lär vara på väg hem från jobbet nu så snaaaart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar