torsdag 16 juli 2015

Så långt vi kommer i kök och badrum

 Nu är vitrinskåpet på plats i köket!

 Äntligen kom de saknade delarna och vi kunde montera fast det. Gissa om jag är ivrig att sätta in hyllorna och börja fylla det. Måste tyvärr vänta en liten stund med det ännu, men snart.
Bara några korta taklister och en mikrovågsugn som fattas nu så är faktiskt köket klart!
(Tror jag i alla fall. Kan ju inte säga att jag har 100% koll på alla tekniska detaljer)

Förutom att vi inte har nån el där då, heh. Den får vi tyvärr vänta på till augusti. Semestertider.
Men vi kan ju grilla och leva i kylväskan under tiden tänker jag mig. Elda ljus på kvällarna och dra en skarvsladd till diskmaskinen typ.


  
Och sen är det väl modernt med öppna planlösningar också?!
Det kör vi med i badrummet, inga skåpdörrar eller lådor kommer före efter semestrarna här heller. Men det går ju att plocka in grejer i hyllorna i alla fall.

Från och med i morgon då allt silikon och lim torkat kan vi både kissa och duscha också. Får ta ficklampan till hjälp mitt i natten bara :)
Fatta att så mycket faktiskt börjar vara klart nu!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar