fredag 7 april 2017

En bra fredag går till historien

Första veckan ensam med kidsen fick ett bra avslut denna fredag. I morse multitaskade jag med amning, frukost och gröt-matning samtidigt! Det var inte bekvämt och det var inte ergonomiskt, men det gick. Vi hade nämligen lite bråttom eftersom vi skulle till klubben. Första gången för den yngre och den äldre trivdes som vanligt. Hon är inte det minsta blyg vår Tindra, jag satt och ammade under samlingen i slutet och hon bänkade sig i första bästa halvlediga famn bara hos någon vi aldrig träffat och bläddrade i en bok. Bådar ju gott inför framtida dagvård. 

 
Spännande med påskpyntet. Speciellt kul att riva det, heh. 

 
Dagens två yngsta klubbenbesökare. En av mina allra bästa och äldsta vänner fick också en tjej här nyligen, exakt en vecka före oss. 

 
 
 
Efter middagsluren sådde vi påskgräs med stort engagemang och djup koncentration. 

Sen har vi avslutat dagen med att tvätta upp samtliga familjemedlemmar. Längtar så efter bastu och större varmvattenbehållare till vårt fredagsmys! Lite fattigt på varmvattensfronten just nu. 
Nu har jag en liten trött tant som snusar i famnen. Skall äta några skedar B&J och njuta av mina ljus före jag kryper till kojs. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar