torsdag 6 april 2017

En perfekt present

Jag älskar att få presenter, oavsett om de är stora eller små. Chokladstång eller smycke. Det är omtanken som räknas. Men att få en present som det ligger lite tankeverksamhet bakom värmer ju extra mycket! 
Jag tycker också om att ge presenter, speciellt då man vet med sig att det är en lyckad en. Tyvärr har jag väldigt dålig fantasi och angstar varje år över såväl födelsedagspresenter som julklappar. Tycker därför det är så perfekt att samla på något åt någon så man helst någongång har någonting på det klara. Är ju själv som bekant ganska svag för samlingar och serier. 

I går var jag och hälsade på till jobbet, och vi fick den allra finaste presenten till lillon. En Willow Tree, Heart and Soul. Jag älskar Willow Trees, detta blev redan min sjätte och de har alla en speciell mening, tanke och minne i sig. Så fantastiskt fina figurer!

 
Tänker mig att det där är nu systrarna Blomqvist som sitter och delar sina hearts and souls med varandra i framtiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar