söndag 17 september 2017

Mys-veckoslutet

Alltså de senaste två veckorna har varit helt galet fyllda med program. Tänker inte desto mer orda om hurudant program, men det har varit lite tjockt. Sen adderar ni till 3/4 av familjen däckade i flunssa så blir det riktigt bra. 


Anyway, i fredags då jag gick in i lokala handarbetsaffären fick jag fnatt. Och köpte mig garn till den där kofta, en kofta till mig alltså. Få se hur nerverna och tålamodet håller för den, hehe. Ännu är jag riktigt ivrig trots att jag var tvungen att riva i går. 



I fredags inledde vi eldan-säsongen också. Mysigt värre! Mös riktigt till det med tre avsnitt Arrow och mycket gott. Så skönt då maken är inne och håller mig sällskap nåt kväll per månad också!




I lördags gjorde vi stan med familjen. Strosade runt, lunchade på August och egentligen bara hängde. Vi söker ett sofföverdrag med ljus och lykta men de är så inte inne just nu. Avslutade dagen med häng med grannarna, en skön lördag på alla sätt och vis. 



Det finns kakor och så finns det kakor. Detta är dock Kakan. Recept finns här på min blogg under den kategorin (får ej länkat direkt från telefonen). Har faktiskt tjuvsmakat lite före den åker i frysen och smaklökarna dansade både salsa och tango. 
Efter att ha avslutat denna dag med 4-årskalas och familjesimning landade jag i soffan med stickningen och brasan som sällskap. Värre kunde en ha det. 


Nu ser jag framemot en lugnare vecka. Blir till att börja fundera på kalas. Snart har vi en 2-åring i huset!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar