torsdag 7 september 2017

Tack så här långt september

Du skärpte till dig rätt fort, tack för det! Finfina höstdagar har förflutit och vi har försökt vara ute och njuta av vädret. Jag har börjat på min efterlängtade zumba igen och Mamma Boot Camp. 


Det går inte alltid så hårt på våra dagspromenader. Världen är så stor, så spännande och så fylld av saker en måste undersöka. Att sitta i vagnen är slöseri med tid. 


Soooool! Aj että så skönt och härligt med sol. Fantastiskt vad den kan göra för humöret! Inser nu att vi borde fixa plåttaket klart där. Sticker i ögat!
 

Jag har ju bytt ut eftermiddagsbullen till smörgåsar eller något annat saltigt. Skulle ljuga om jag sa att jag längtar lika mycket efter det nu och att det är lika gott...Men att få sitta och virke i shorts och topp då kidsen sover är inte alls fy skam!


Vi har ju bytt bort liggdelen på syskonvagnen. Eftersom den är så sjukt smal och ganska kort blev det lite trångt för vissa kraftiga krabater då det blev läge för halare. Har stöttat upp och försökt få något så närt bra sovställe där nu, det funkar men är inte optimalt. Plötsligt blev hon än en gång så mycket större vår lilla korv. Storasyster är nu inte fullt övertygad om att det är toppen att ha lillasyster så nära inpå. Om hon bara visste vad som komma skall ännu i livet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar