tisdag 18 maj 2010

inspiration?!?


Hur inspirerad blir man av sin kakka-bruna kalender nästa läsår har jag funderat de senaste veckorna?!?!?!!!! Tills jag idag kom på den briljanta idén att den nästan ser ut som en stor chokobit :D
Glädjen är stor då man får bänka sig och börja pränta in alla viktiga saker i en helt ny och oanvänd kalender med blanka och fina sidor :)

Annars inget nytt under solen, kommer att regna imorgon hela eftermiddagen för jag slutar kl.12 (skönt då 5-6orna är på lägerskola ;) ) och hade direkt tänkt bänka mig utomhus med min superbraiga bok Främlingen, av Diana Gabaldon. Hockeyn fortsätter och Thank God finland is kicking ass i vissa matcher, hurray!!!
Nu skriva lite till innan jag aktivt utövar soffidrott och laddar inför morgondagens städdag av hela skolan, myshörnan here we come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar