måndag 31 maj 2010

klassträffen

10 år sen vi gick ut VOM.
Det var en så absolut totalt lyckad kväll och jag har inte skrattat och dansat så mycket någon gång i mitt liv vad jag kan komma ihåg, på en och samma kväll. Har ont i fötter, ben, huvud, nacke å mage. Har missat nattmat, allt godis och chips. Mina strumpbyxor var i flera delar men klänningen hel! då jag kom hem och inga missöden med skorna :o
Det kommer tyvärr inga foton för jag var så busy med att dansa och ha roligt hela kvällen så jag hann aldrig fota, eller prata med såna jag aldrig träffar...men sånt händer :) Tycker synd om de som inte iddes komma för de missade verkligen en rolig fest!

Imorgon åker vi till Sjundeås naturskola Utter och leker vattenliv hela dagen lång, sen väntar planeringsmöte inför nästa läsår och lite genomgång av garderoben och vad jag skall skicka hem till sommaren.
Ikväll hägrar nog bara soffan och sömnen!

3 kommentarer:

  1. Låter som att det var en lyckad och rolig kväll! :)

    SvaraRadera
  2. Jo absolut! Synd att du inte va där. Så mycket har jag inte skrattat och dansat på läääänge!
    Men kanske bättre lycka om 3 år för din del då vi har från gymnasie ;)

    SvaraRadera
  3. Jo, DEN tänker jag inte missa! :)

    SvaraRadera