lördag 18 februari 2012

helgplaner

Igår var vi och såg Årvasrevyn. Den får klart godkänt men inget superhöjande förutom de återkommande Mommoraiders å Gubbdagis. Å Delikatesser från grannbyn va ju ganska roande också.
Idag är det TUR, vesijumppa å mat med tjejerna. Sen skall sambon å jag på visit å äta ännu mera tror jag.
Imorgon är det fastlagsskidning på programmet. Starten går kl.13 och man anmäler sig på plats ifall nån med barn i dagis och/eller på förskolan läser detta. Det var nån som glömde komma dit med lapparna :)

Aldrig en lugn stund som kan ägnas åt städning, så syyyynd!

2 kommentarer:

  1. Nåja, "man har jo e såm man stelldär e". Själv har jag nästan bara latat mig efter städningen och matlagningen.

    SvaraRadera
  2. Kan ju inte direkt säga att jag gråter över att slippa städningen och att vara hemma. Trivs bäst borta.

    SvaraRadera