tisdag 27 november 2012

tjuva lite med julen..

 Min far haver spikat ihop några gamla ladubrään.
Som passar i vårt lilla brasrum.
Nu behöver jag bara någon fundering att sätta LP-skivorna i där under.

 Golvhyllan skulle matcha vägghyllorna.
Som också är gjorda av ladubrään.
Där mina söta troll och Willow Tree:n står.
Hehe, eftersom maken är borta i kväll har jag passat på att ta fram första julgrejerna :)
Köpte en ny stake i år.
Från Anttila.
Helt huippu vacker var den!
Och jag orkade inte se på den där den stod i sin förpackning, mitt på vindsgolvet, längre.
Så den fick åka på kistan.
Och lysa upp mörkret.
Fan detta mörker alltså.
Går mig på nerverna!
VILL HA SNÖ!

Medan jag väntar njuter jag av att beskåda änglar, blommor och fåglar.
Lite egentid.
Som det är så viktigt med i dagens samhälle.
Det kan också innehålla en promenix, ett badkar, en chokoboll och ett glas rött.
Den som lever får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar