måndag 14 januari 2013

Dagen

Den uteblivna sushin i helgen intogs med råge ikväll.
Jag fick äntligen tummen ur och beställde lite tack-kort.
Vi har fått upp en tavla. Wow och applåder liksom.
Jag har höga förväntningar på apotekets hjälp mot min kliande, och nu blödande, hårbotten.
Hur vet man btw om det vita i håret är pga torr botten eller pga mjäll?!? Tanten på apoteket frågade vilket jag är förärat med och hur vet jag det?
Spänningen stiger vartefter monteringen av tröjan närmar sig. Tror det finns viss risk för att den blir med rynkor kring ärmhålen :)

Och så bildbevisen på rapporten:










Vår trapp e inte grön, som min tfn får bilden att vara, utan grå.
Slut på extra meddelande.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja hoho vi jobbar på hårt jär varje ledi minut. Hinner nästan int gör nå annat :)

      Radera