söndag 10 november 2013

Tills stoppningen tog slut.

Några hann jag i alla fall fylla idag före stoppningen tog slut.
Maken undrade oroligt om jag redan börjat ställa fram till jul.
-"Nä, jag sätter bara upp dem så Freddi inte når", svarade jag finurligt :)






Ingen av dem blev ju så där rund och fin som i boken. Himla svårt det där med att fylla. Vissa blev mindre fyllda än andra...

Har firat far, morfar och mormors far i Karvsor med god mat och god tårta idag. Tur det är vattengympa ikväll :)

2 kommentarer:

  1. Vad vackra de är, är själv lite sugen på att pröva sticka nån kula, men borde kanske göra klart mina andra två projekt först. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!
      De är roliga att göra, tar inte många timmar. Och man kan ha dem som sidoprojekt, ifall du gör många :)

      Radera