lördag 14 juni 2014

140614

Min 30-årsdag!
 
Många och varierande har planerna varit om hur denna dag skulle firas med pompa och ståt, skumpa och goda vänner. En lyxig dag jag aldrig skulle glömma. Nåh, livet blir ju sällan som en planerar då.
 
Vad har jag gjort?
- tagit mig och maken hem från Grekland
- blivit bjuden på blåmusslor och vin
- kommit hem efter att ha varit på resande fot i 12 dagar
- fått den allra finaste presenten av den allra finaste maken *
- städat huset lite
- hämtat hem Freddi
- badat ovan nämnda
- och nu ämnar vi avsluta dagen med en grillkorv och lite rödvin

Glamoröst så det förslår va :)

 Tyvärr är den alldeles för stor så den kan inte bo på mitt finger än :´(


30-åringen i egen hög person:


* jag fick också en blå hammare. Tyckte inte jag behövde fota den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar