torsdag 22 januari 2015

Torsdag

Torsdag redan, fredag och veckoslut imorgon. Skall hoppa på bussen ner till hufvudstaden. Inleder fredagskvällen med EDUCA-eftersläpp och KAJ. På lördag vankas det hotellfrukost, ajaj så gött! Längtar redan ;) På lördag korsar vi gatan sen för att se på Mama Mia. Har endast hört lovord om den så jag är mycket förväntansfull. Och så styr vi kosan hemåt igen. Kort och intensivt. Skulle gärna ta ett lite längre besök i staden så småningom, har ett ordentligt sug och en stor längtan efter den. Börjar vara allt för länge sen sist! Måste spara hårt i grisen.

Inväntar, som vanlig, maken. Han har nu två dagar i rad varit på jobb 14,5h. Tråkigt tycker Freddi och jag! Har lurat med honom på kvalitetstid i skidspåret ikväll, hahaha.. Taktikerade ett samtal till honom där kring femsnåret:
- kommer du hem vanlig tid idag?
- nej, jag blir sen.
-ok, tänkte om jag skulle hinna elda lite före du kommer eller om du vill fara och skida direkt...
-elda du bara det tar nog någ timme ännu.
-ok, vi ses.

Sen var jag supersnabb och hämtade en citronmuffins ur frysen och nu skall jag koka lite te till och ladda upp ordentligt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar