torsdag 25 februari 2016

Dagens bäbuli


 Har du stickat något till mig nu igen mamma?!??



Vad är det här för konstigheter?!?



Mina romper?!? Ett sådant utomordentligt lustigt namn på ett klädesplagg!


Hoho, tänk att denna lilla apunge blir 5 månader i dag! Helt otroligt hur du kan älska en liten människa. En envis liten dam som nu svänger sig från rygg till mage åt vänster, ibland snurrar hon hela varvet runt om det går riktigt bra. Social typ som gärna ser att någon busar och underhåller henne om hon inte får sitta i famnen. Sover fortsättningsvis helt superbra! Kunde gärna börja dricka något annat än modersmjölk om ni frågar mamma, batat är supergott, potatis äckligt och allt med morot går bra. Nu just har hon besvärliga utslag på hela kroppen som kliar och spricker sönder. Och så har hon tappat en hel del av sin mörka kalufs. Det var dagens uppdatering. Nu skall jag dricka kaffe, äta bulla och sticka lite.

8 kommentarer:

  1. Vad fint😊 jag har väntat på bilder för sådana där klädesplagg eller bara benämningen på dem är faster för gammal för😉.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte om det är den korrekta benämningen...? Såg den på ett instagramkonto och har inte sett någon annan. På en del mönster står bara "byxor".
      Googlat man romper kommer mest bilder på minimala shorts och dylikt, hehe.

      Radera