torsdag 25 mars 2010

1 dag kvar,

sen har jag LEDIGT i 10 dagar!! Lovely! Kommer att träffa min familj och mina söta vänner, friluftsdag, lite badbubbel m.m. Och prinsen e me på ett hörn hela tiden :) Och sen 5 dagar med hans familj i backarna, 16 pers i en fjällstuga varav 6 är pojkar under 9. Fatta att jag måsta ta hela veckan ledig!! ;)

Har varit ett dunderjobb att fixa i ordning åt vikarien, nästan inte värt det mitt i...men nu är det bara 1 jobbdag kvar. Skall imorgon spränga in 30 kidz i min klass, med 10 pulpeter!, då förskolorna kommer på besök. Det kommer att bli trångt och tråkigt då vi inte kan pyssla, men har man ett minirum så har man.

Igår då vi for hem från TP-kvällen var det värsta dramapådraget vid Kampen-metron; avspärrade områden och fullt med poliser och majjor med blinkande blåljus, sotilaspoliisit överallt med full mundering å tre!! pansarvagnar. WTF lixom!!???
Sen då vi fråga fick vi svaret "We are filming a movie" och av en annan (obs! civilpers) "The Russians are here". Whatever, spännande då det händer ngt iaf!

Nu skall jag dricka min varma choko å sen krypa till kojs så det blir fredaKVÄLL ngn gång!!

puss på er och trevligt veckoslut < 3

2 kommentarer:

  1. Njut av din lediga vecka vännen! det förtjänar du!!

    SvaraRadera
  2. ThänX!! E hemma hos mami å papi nu å har FF med tjejerna, vi ha snöbada å drucki å ska snart la mat :)

    Puss å trevli helg!!

    SvaraRadera