söndag 14 mars 2010

Sushi!


Det är bara för gudomligt gott! och vacker mat.
Här bredvid kan ses då jag gör min absolut första egna sushi-rulle, och den blev superb! Den bara smalt i munnen och gjorde mig helt lycklig. A och jag, och ett annat par, var igår på sushi-kväll till J&S. Först var det sushi-skola för oss två som inte är så kultiverade och gjort det tidigare. Resultatet blev som sagt fantastiskt och middagen blev ett lyckorus. Nu skall här börja göras egen sushi varje helg. Tror det är mitt nya beroende!! I love it!

Söndagens program har varit att ligga och sova bort huvudvärken och ha ångest över att A snart åker tillbaka. It sucks och jag är så trött på att ha det såhär! 2 veckor tills vi träffas igen...

Men helgen har varit underbar, som alltid då min prins är här!
Filmen i fredags va rolig men inte toppen. Gårdagen var trevlig på alla sätt och vis och dagen har mest varit ångestfylld.
Nu har jag äntligen vaknat till liv då jag snart borde gå och sova på nytt, få se hur morgondagens jobb går. Kastar mig på soffan framför dumburken en stund och hoppas att sömnen infinner sig sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar