onsdag 28 april 2010

Klädångest!

Åh gud så svårt att bestämma kläder vad man skall ha på sig i helgen då man inte vet väder och vind å grader!!!!! Har sållat ner det till 3 olika outfits...men sen SKO-ångesten är värst!

Idag mitt i att jag stod på Hertonäs metrostation påväg till E så kom ingen buss på 1h. Eller det kom nog bussar men de plockade inte upp nå folk, för mitt i allt hade de bestämt sig för att gå i strejk. GAH, snacka om irriterande!!!
Denna vårigt söta scarf med fjärilar på följde med mig hem från Kampen idag. Har dreglat i flera dagar över den! Den passar ypperligt till min läderjacka, som tyvärr fortfarande hänger i skrubben eftersom det envisas med att vara nattfrost och världens nordpolsstorm här :( Men nu har jag iaf en scarf som gör mig på gott humör! Den skall få komma med mig till skolan imorgon :)

Överlevde gårdagens hata-möt och det känns så SKÖNT att det är förbi! Har sovit dåligt och drömt mardrömmar hela veckan. Tacksam över mina kollegers stöd, det har känts mkt fint och tryggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar