onsdag 14 april 2010

upptäckt gömda delar av H.fors.

Och förståss inte haft en aning om var jag befunnit mig.
Varit på en låååång cykeltur idag över dalar och berg, med Tessa som sällskap. Hon på apostlahästarna och jag på vingelstyret. Så komiskt att hon kom hit från Tampere och far å löpa och jag hänger på på cykel. 2½h svettades jag och flåsade lätt, giss hur mina vältränade ben kommer att må imorgon, värsta stenbumlingarna. För att inte tala om rumpan!! Känner redan hur det kommer att bli...
Vädret var fint och känslan efter duschen och omeletten sen var fantastisk!

Återkommande fenomen; min orienteringsförmåga...hahaha, att jag VARJE gång går på idén att jag bara tittar lite på datorn och sen hittar jag...don´t think so! Kom väl ett antal extra hundra metrar på stickan :)

Dagens möte gick helt OK, men resulterade i ett nytt möte nästa tisdag med alla parents med, gaijks! Plus att det kom mitt i vip-festen på TP, snacka om störande!!! Men det är nu bara att rida ut stormen, snart e d sommarlov ;) och snart kommer min prinssi hit så då försvinner alla negativa saker för 2 dygn :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar