torsdag 29 april 2010

plötsligt infall av dryghet!


Till mina nära å kära vänner hemma i Österbotten. Ni skall veta att ni betyder så mycket för mig ( + 2 kvinnor i Schwedolanttet!) och jag saknar er så himla mycket mest hela tiden! Även om det kanske inte alltid märks :)
Bilden e från fjolårets vappmiddag. Efter att de flesta av oss slutat studera kändes det löjligt att gästa ÅAs vappmiddag. Så vi fixade en tre rätters kring långbord på egen hand. Ljuvligt var det! Skulle gärna gå på lång-bord-middag i år igen...
Borde packa min väska nu, å epillera benen, lacka naglarna och annat kvinnligt inför veckoslutet.
Dagens irritationsmoment; busstrejken som gjorde att jag kom försen till jobbet och småaffärer som inte tar bankkort så man måste motionera låååångt till närmaste Otto. Men jag har ju iaf nyklackade skor nu ;)

gLaDa VaPpEn till er kära vänner å familjen och vem som nu än läser!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar